fredag, oktober 9

Hållbarhetsdag

Ibland undrar jag verkligen hur fort människor kan prata och hur mycket information hjärnan faktiskt tar in när nån står framför dej och pratar i, vad som kan verka som, ultra rapid. Min hjärna är då helt slut efter denna dagen. Vi har pumpats med information om vad företag jobbar med inom den hållbara utvecklingen; ekonomisk, socialt och ekologiskt. Otroligt intressant tycker jag!

Efter denna dagen har jag landat i soffan en stund. Josie är inne och myser i sin nymockade box, Nala har gått en promenad och nu är planen lite thai- eller kina take away för kvällen. Myspys!

2 kommentarer:

  1. Det där hade jag också velat gå på! låter jätteintressant :)

    Skulle du förresten vilja göra bloglovinbyte? Alltså att vi följer varandra via bloglovin? :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det va jätteintressant. :) Våran högskola väldigt duktiga på att anordna intressanta "extrena" föreläsningar och konferenser.

      Åh, jag använder inte bloglovin, inte gjort på många år... :P

      Radera