fredag, oktober 16

Rosa frukost

Jag hade en sån ambition om min frukost idag; jag tänkte rostad macka med mycket ost och marmelad på till min stora the-mugg och bara mysa! Den ambitionen gick upp i rök då min brödrost ännu befinner sej på vift! (ÄLSKLING?!?!??!?!?) Räddaren i nöden blev tre bananer som började närma sej det stadiet att dom snart gick ut själv, okej riktigt så illa va det inte, man jag hade aldrig ätit dom som man brukar äta banan. Ner med bananerna i mixern tillsammans med lite frusna hallon och mango. Mixa ihop, ner med lite yoghurt och mixa lite till, färdigt! Voila, en rosa frukost! 
Idag tänker jag åka hem till Josie, jag saknar henne massor... onsdag, nej tisdag. Jag har inte vart hos Josie sen i måndags. Det förstår ni väll att jag saknar henne då, Jag är långt ifrån bra men bättre idag, vill jag inbilla mej i alla fall, så nu får det blir lite kvalitetstid med min prinsessa. Till Josies tur så har mamma tagit hand om henne under mina sjukdagar som den diva hon är. Min mamma är en pärla.

Josie är världens snällaste häst, men hon är väldigt speciell så det är inte att bara åe bara när man är runt henne. Det är viktigt för mej att man kan hennes rutiner och varför hon gör som hon gör. Så det är inte vem som helst som har förtroendet att ta hand om henne. 

1 kommentar: