tisdag, oktober 6

Sötaste ponny

Denna bilden trillade in på min mobil förut. Jag vet inte riktigt vad Josie grejjat med i hagen men hon ser ju supernöjd ut över sin nya friss. Vet inte riktigt om jag är benägen att hålla med.

Jag har nu landat hemma och loggar in på datorn och inser, över 300 sidvisningar idag och 99 unika besökare, då är inte dagen över än, woho! Röra om i grytan ger resultat, onekligen.

Föreläsningen va verkligen aplång! Intressant information, men ändå låååång. Jag har ännu i-landsproblem i det här med skor. Så jag snek in på Scorette för att prova ett par Johnny Bulls innan jag handlade lite. I'm i love! Supersköna och dom passade mina fötter, fatta att ett par snygga skor i en VANLIG skobutik passar mina fötter! 

Jag tänker ett par Johnny Bulls med ett par mysiga raggisar, mjuka leggings och en stor stickad tröja... Jag tänker Johnny Bulls med stuprörsjeans och kavaj.... Jag tänker JB-boots hela vintern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar