måndag, oktober 5

Lång måndag

Heeej bloggisar! Hur mår ni? Hoppas ni haft en bra dag där ute i landet. Vad gör ni om dagarna? Min dag började i morse strax innan halv åtta. Jag låg i sängen och swipade på telefonen, jag ser då dagens schema från Aachen. Vilket talar om att det ska vara Senior Pleasure halv åtta. Snacka om att jag fick bråttom upp ur sängen och in i duschen för att kunna se den klassen innan jag behövde göra mej klar för skolan.

Skolan tog upp min dag mellan nio och fyra idag. Lååång dag om jag får säga mitt. Efter skolan gasade jag hem till Josie, planen var att rida men varken kroppen eller huvudet orkade med det. Så Jag mockade bara och ryktade av Josie massa fällpäls. Jag förstår ibland inte den logiken, fälla päls för att sätta ny ännu mera päls.... Jag tror i alla fall inte Josie misstyckte hon får sin beskärda del i morgon förmiddag. Då börjar inte skolan förrän efter lunch, det är mer lagom enligt mej.

Statusen i skrivande stund är en renande ansiktsmask som jag nästan känner gräver sej ner i porerna i ansiktet. Eftersom sminkning numera är en av mina dagliga rutiner så har min hud blivit mindre.... ehm som vanligt? Behöver blir bättre på det där med rengöring tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar