lördag, oktober 31

Rå lördag

Usch, nu har hösten verkligen kommit på riktigt! Det märks verkligen att temperaturen har sjunkit och det är rått ute.

Gårdagen gick i full fart. Jag va i skolan fram till tolv, sen åkte jag hem då det inte var nån föreläsningsrepetition utan endast eventuella frågor efter lunch. Så jag stack hem och red och mockade på dagen istället för i mörkret. Sedan satt jag och pluggade för mej själv hela eftermiddagen och tidiga kvällen. Kände att det va mest effektivt.

Senare på kvällen så va det lite pizzamys och så hemma med några kompisar. Trevligt, trevligt!

I morse satt jag i sadeln strax efter nio. En effektiv halvtimma, med lite hjälp av Nattis för att sedan vila en stund och gå på en halv timma till. När vi fick ett super byte höger-vänster så avslutade vi. Nattis hjälp var nyttig och behövlig!

Jag ska äta lunch med mamma och pappa, sen åker jag hem och pluggar en stund innan det ska vara halloween-party hos några kompisar. Jag känner inte att det är det bäst så här innan tenta. Nykter kväll är att beakta....?

Vi hörs!
Kärlek   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar