lördag, oktober 10

God förmiddag!

Heeeeej bloggisar! Jag hoppas ni haft en bättre morgon och förmiddag än jag, vaknade i morse utav mensvärk, mår illa på vägen hem till Josie, bestämmer mej för att inte rida när jag inte är kry. Sitter och swipear i mitt fb flöde på mobilen upptäcker konstiga inlägg på min vägg gjorde utav "mej". Inser att mitt Facebook konto är hackat.

Så nu sitter jag här och väntar på att polisen ska ringa tillbaka. Kan nog tyckas lite löjligt att jag vill anmäla en sån sak som ett hackat fb-konto, men jag tror mörkertalet i detta är stort och jag tänker INTE bidra till att göra det större.

En eftermiddag i matteboken väntar. Jag har precis gjort mej en latte och tänt i kaminen då det är lite kallt i huset tycker jag.

Vad har ni för er idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar