måndag, mars 2

My body hurts....

...and I'm tierd.
Jag är hemskt trött och hela min kropp gör ont. Halv ligger i soffan framför tv:n som som jag för övrigt dampar sönder på. Den vägrar visa dom kanaler jag vill! Dumma tv:n! Som Leonora skulle säga; Slå tv:n!

Jag va då i Uddevalla idag, vilket va rätt drygt. Jag hatar byggmax, man får ingen service där. Det är banne mej inte meningen att kunderna själva ska lasta på det dom vill ha. Men jojjomensan, på byggmax ska man det. Jag tycker det är dåligt! Man ska få hjälp med det! Efter vi va på byggmax så tankade jag och mamma, sedan väntade vi på tjejjen som jag köpte Smokies nya grimma av. Ännu en showgrimma är inköpt.

Sedan en sväng ut till Torp, skulle reklamera mitt täcke som gått sönder i sömmen i inne fodret. Vilket kärringne i butiken inte gick med på. Nej, det skulle jag limma ihop. Skitsnack! Jag limmar inte ihop några täcken, framför allt inte på insidan! Utsidan är en annan sak, men insidan! Hallå!!!!!!! Så det blir att leta upp nytt täcke, jag tänker banne mej inte handla några täcken på Hööks inte. Kan dom inte ta det att jag vill reklamera mitt täcke så ska dom banne mej inte ha mej som kund heller.

Åkte förbi Granngården på vägen hem, där hitta jag ett flugtäcke på rea. Rean kanske kan bero på att det inte är säsong för flugtäcken, haha. I alla fall, min häst ska då inte bli solblekt i år. Täckes inköp blev det ändå. Tihiii, Hemresan va redigt seg. Det va halt som fan, och tryckte man på gasen spann det bara. Jobbigt värre.

Nu är jag i alla fall hem och slappar. Hade! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar