måndag, mars 16

Gooood mooooorning.....

....honeybuns.
Denna dagen blev väll inte riktigt som jag tänkt mej då vaah. Den började med frid och fröjd. Jag va jätte seg upp ur sängen, snoozade i en hel kvart. Då hade jag fyra alarm(!) på, jag snoozade alla. Då är man gött seg. I alla fall, jag duscha, fixade mej, packa gympa kläder och sånt. en skulle jag plocka ner grejer i handväskan. Visst skit bra liksom tills jag inte hittar min plånbok, med kort, nycklar, busskort och hela paketet. En liten manick som mitt liv inte kan fungera utan. Vart va den Jooh, antagligen kvar ute hos Eliza i Grästorp. Ett tidigt morron sms skickades till henne i väntan på svar låg jag och såg på nyheter med mamma. Jag somnade, och sov nog ganska bra. Mamma kom och ryckte i mej till slut och tvinga upp mej.

I alla fall blev jag då hemma idag, ganska ofrivilligt faktiskt. Liksom eftersom mitt busskort ligger i Grästop så kommer jag inte till skolan. Skulle jag mot all förmodan komma dit så kommer jag inte in i mitt skåp, för nyckeln ligger i plånboken som ligger i Grästorp. Herregud vad mina saker befinner sej i Grästorp. Nästan så jag borde flytta dit. *blink* Nej verkligen inte. Det är en håla, lika mycket håla som Brålanda. Liksom värt att flytta från en håla till en annan. Nääe du! Så eftersom jag inte kommer till skolan blev jag hemma, skulle jag mot all förmodan komma till skolan kommer jag inte in i mitt skåp. Lyckat värre liksom! Nej, hemma blev jag.

Pusss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar