onsdag, mars 11

I'll go to sleep...

...in a minute.
Nu väntar sängen, inte för att jag är direkt trött eller så, utan för att jag måste. Jag har mått botten hela dagen och har vart jätte seg. I morgon är en viktig dag, redovisning av företagsprojektet på engelska. Men roligt värre liksom. Anyway, viktigt att jag är någolunda pigg då. Dessutom duktig jag är som inte pluggat! Bra jobbat, Linda!

Jag har vart på ridhuset med Smokie, and she goes peanutroller. Jädrans vilken låg profil hon kan hålla ibland. Hon bocka inte en enda gång på longerlinan elelr fick nått av sina kända spel. Bara helt ko lugn. Ridningen gör henne uppenbarligen riktigt gott. Utvecklingen är självklar.

Nu ska jag sova, vi hörs i morgon alla bloggare!

Gooood Naaaaaaaaatt! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar