onsdag, mars 25

Bedtime girlie....

...otherwise you'll never get up in the morning!
Nu lär jag sova, annars kommer jag aldrig upp i morron. Jag vill inte riksera att försova mej, det är inte min grej. Jag är en punktlig människa, okejdå, jag försöker vara en punktlig människa. Det är lättare sagt än gjort ibland. Anyway, hoppas på en lika fin morron som dom tre senaste. Det är så skönt att ha solen i ryggen när jag går till bussen. Me do like a lot! *smile*

Jag har krypit ner under täcket nu, ligger fortfarande och nördar musik på youtube. Lyssnar just på tillfället påLasse Lindh, gillar hans musik så mycket. Hon är bättre än mej, är riktigt bra.
Lyssna på den här;
http://www.youtube.com/watch?v=DwshdBMSCAc&feature=related
Vi tycker om mycket!!!

Jag måste bara säga det att han är söt! (A)
Nu ska jag nana kudden, Sov gott! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar