torsdag, mars 19

I'm in school....

...last day for this week.
Nu sitter jag i skolan, aningen segt - jag börjar inte förän vid halv tio. Det är riktigt drygt, men jag får överleva. Detta känns ändå som en bra dag. Den är riktigt fin faktiskt. Solen lyser, det är lagom kallt och jag är ganska pigg.

Jag måste berätta det att den klippmaskin jag köpte på Göteborg Horseshow, den satte jag på laddning innan jag åkte hemifrån. Smokie ska trimmas till idag. Det är typ andra gången jag öppnar kartongen sen jag köpte den. Det har liksom inte blitt av att jag har laddat den tills nu. Men idag ska jag ta mej i kargen att använda den. Dessutom ska Goofy rakas av sin päls. Han ser ut som en förvuxen shettis. Vilket inte är så positivt om jag ska börja rida på honom, så han får blir lite halv flintis. Det blir fin fint.

Men innan jag kommer hem och kan göra detta gäller skolan, Matte och ett projekt mellan Idrott&Hälsa och Naturkunskap. På tal om idrott min lektion jag egentligen skulle haft på måndag blir upp skjuten till vecka 22. Så om nån har förslag på aktiviteter så tas det gärna emot. *smile*

För övrigt finns inte så mycket att berätta än, det är ganska lugnt i skolan. Dom flesta som är här har lektion och en stor del av folket på skolan har inte ens kommit än. Torsdagar är ofta en dag som många har sov morron på. Lyckost dom j*vlarna som bor i Vänersborg, som kan utnyttja den. Jag bor då på landet och kan inte uttnyttja den.... Förstå att jag blir knäpp ibland!

What ever, i morgon bär det av till Pol....*host* Skåne. Jag och Mammie åker ner i morgon och åker hem på söndag. Så det blir även att packa väskan idag, får inte glömma galaklänningen. *blink,blink* Film premiär i morron kväll! *bigsmile*

Nu ska jag kika runt lite, vi höres säkert snart igen! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Jag har ingen galaklänning så jag kör på mjukisbyxor, Förresten så är shettisar söta. Så jag tycker inte du ska raka Goofy

    SvaraRadera