torsdag, mars 5

I'm finished....

...with studies
Nu orkar ja verkligen inte med mer matte, det får räcka för idag. Åker ändå tidigt till skolan i morron, så jag kan plugga det sista då. Jag menar; det vi höll på med för en månad sen fattar jag nu, har jag tur kanske jag fattar det vi lärde oss förra veckan i morron. Hoppas kan man juh alltid. *inronicial* Anyway, jag la av nu, flera timmars pluggande, nästan rekord för mej att sitta så länge.

Nu är resten av familjen hemma också. Jag har inte sett nån av dom sen i morse. Alla har vart på sitt håll liksom. Hur som helst, halv ligger nu i sängen och lyssnar på country radio via media playern. Det är riktigt härligt, spelas precis en låt som jag inte hört på riktigt länge, Brad Paisley "Letter to me". Helt underbar text på den låten. Verkligen en "man-lär-sej-på-misstagen-låt".

I morgon gäller skola, om man nu kan kalla det skolan,d et är en mattelektion på knappt 40 minuter. Prov på den i morgon. Sedan ska jag hem, ska upp till Anna's ridhus vi två. Sen ska jag jobba på kvällen. Bara några timmar, sen får vi se vad kvällen ger. Det blir nog en ganska vanlig dag skulle jag tro. Måste bara berätta en sak; Han är sööööööt! Tihiiiii *Angelface*

It's amazing you know,
how you suddenly discover someone,
just by talkin' to the person.

Puss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar