torsdag, mars 12

I don't know....

...how to help.
Du, min onämnda vän, du ska vet att jag vill inget annat än att hjälpa dej. Problemet är jag vet inte hur, eller om det ens går. Jag vill att du ska veta att jag finns här för dej genom detta. När du än behöver mej. Jag ska finnas här för dej. Stötta dej och min famn är öppen när du än vill komma. Jag litar på dej helt och fullt. Det är verkligen inte du som gjort fel. Att du hamna i skiten nu, det kunde lika gärna vart någon annan.

Jag finns här när du än vill ha min hjälp. Du stöttade mej något enormt, och jag tänker göra det samma nu. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mej. Hur mycket du hjälpt mej, hur mycket dina ord och ditt intresse betytt för mej. Jag vill finnas här för dej utan gränser!

Jag älskar dej! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar