tisdag, mars 17

Hello world....

...I'm awake.
Jag är vaken, jag är i skolan - det suger! Jag är trött, jag vill hem - det går inte! Blääääh, sitter i skit skolan, det är jätte drygt. Har sov morron till tio, men lite svårt att utnyttja den när man bor ute i ingenstans! Blääääh! Jag är så opepp man bara kan bli och mitt huvud gör ont. *snyft* Jaaah, jag tycker synd om mej själv, so what? Jag ska genom lida skolan en hel dag och jag orkar inte. Grejjen är den att jag måste stå ut.

Inget ovanligt som hänt än, jag gick upp i morse drog mej en hel halvtimme. Riktigt seg va jag. Anyway, jag sitter i skolan och lyssnar på radio genom mobilen. P3 - det räddar min morron. Förhoppningsvis min dag också, ska ha två lektioner - tyska och företagsekonomi. Inte särskilt rockigt. Men men, hem sedan och då blir det bara värre. Plugg inför Naturkunskap prov. Det blev juh inget pluggande igår. Jag orkade verkligen inte. What ever, nu ska jag kolla runt lite.

Puss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar