måndag, mars 16

I've said it before....

....I'm tiered.
Jag har då sovit bort eftermiddagen. Jag prata i telefonen med nån - jag kommer inte ihåg vem det var - sedan med Lina. Så la jag undan telefonen, sen somna jag. Jag tror det va så. Anyway, jag vet att Charlie ringde och väckte mej. Han va klar i ladugården, stackarn har ladugårdstjänst på skolan, alltså Nuntorp. Jaah, det Nuntorp jag brukar rida på. Charlie går på den skolan. Charlie som jag saknar nått enormt just nu. Vill bara få somna i hans famn. Charlie, för er som inte är insatta är min ex pojkvän. Vi var tillsammans i tre månader i höstas, mellan september och december. Tre underbara månader. (L) Men det tog slut, och nu är våran relation lite upp och ner. Det beror på mej och mitt velande., typiskt mej HuH? <,3

Jag ska nog snart fortsätta sova. Egentligen borde jag plugga, men jag orkar verkligen inte. Det finns inte ork eller koncentrationsförmåga. Sömn är nog det bästa just nu. Asså, det sägs att man sover en tredjedel av sitt liv. Undra under vilken del av mitt liv jag ska sova mindre föratt jämna ut allt det jag sover nu. Hmmm, tål nog att funderas på. Anyway, vi hörs nog sen!

Puuuussss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar