lördag, mars 28

Good fu**in morning.....

...I'm so out of motivation.
Jaah, en ny dag då. Jag är så omotiverad, ska göra mej söt och bli ett ansikte utåt för företaget Rasta/OKQ8, med andra ord jag ska jobba. Helst skulle jag bara vilja gömma mej under täcket hela dagen och bara göra ingenting, men så funkar itne mitt liv, nej. Jag ska jobba, sen ska jag ta mej en tur på Goofy, jag behöver det och han vill det. Jag behöver få komma ut lite och bara tänka och försvinna en stund.

Sedan blir det fix inför i morron, ska plocka fram lite tävlingsgrejjer bland annat. Silver goes pleasure häst.

Gilrie, you better shapin' up,
the first show for the season is up,
get thoose slinkies out from your closet.
Put some shine on the boots
and brush that hat of yours.
Get in to that show pen,
wear a big smile on your lips,
sit straight and look forward.
Just think you´re the best!

Nu ska jag börja fixa mej/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar