tisdag, mars 31

I'm home....

...with a new hair cut!
Nu är jag hemma. Va då i Uddevalla, vilket började med en hamburgare på Donken, jag va hungrig! Sedan kom Jenny och vi tog en buss upp till hennes skola. john Bauer. Där gällde klippning. *smile* Jag är super nöjd! Fransson kom förbi en sväng när jag blev klippt, han va stark faschinerad av allt hår. Sedan blev det en promenix ner till Uddevalla city. En glass på Donken och sedan bussen till Vänersborg. När vi vänta på bussen satt Mette gumman där, värsta länge sen vi sågs! Sedan va det vänta på bussen i Vänersborg hem, där mötte jag Malin. Nu är jag äntligen hemma. *smile*

John Bauer gymn. alltså, varför går jag inte där? Så mysig skolan med sån härlig attityd. Hel lugnt ställe där alla vet vem alla är. Riktig liksom "familje"-känsla. Wünderbart! Frisyren där är nu mera en sne lugg med fyra lager uppklippning.

Nu ska jag byta kläder och gå till stallet, ridhuset ikväll!

Puuuuusssssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar