onsdag, mars 25

I better start.....

...running to train my condition.
Jag måste nog börja springa eller simma mer på riktigt igen. Min kondition är verkligen botten. Jag va på konserten, som aldrig verkade ta slut, och fick springa för att hinna med bussen. Hallå, säger jag bara, min hals va som en öken efteråt! Inte alls skoj. Nu är jag i alla fall i skolan.

Har "ätit", elelr i alla fall försökt äta. Det va mindre god fisk, så jag skippa den och körde på salladsbaren istället som för övrigt inte har nån god sallad. Jag måste antagligen vara trög, för jag fattar inte hur svårt dte kan vara att göra god sallad med goda grönsaker. Sen fröstår dom goda grönsaker, så som broccoli, kålhuvud och sånt genom att tillaga dom på något werdo sätt. Helt omöjlig denna skolan. Nu tycker Lina att jag gnäller. Haha. *smile*

Ska ha lektion om tjugominuter. Engelska, vilket innebär film. Sedan tyska vilket innebär nått annat. Troligen nått som plågar ihjäl mej. Haha, jag tycker så mycket om tyska att jag knappt kan beskriva mina känslor. Kort och gott, jag avskyr verkligen tyska.

Idag blev en liten typ avlång sak av plast i min plånbok nått värt igen. Med andra ord, LÖN idag! *hugesmile* Bankkortet är något värt och inte bara en plastbricka som tar plats. Hahah, hääärligt värre. I alla fall så fick jag ut några tusen, vilket innebär shoppning, jag behöver nya skor och en del annat. Anyway, får se när det hinns med. Rätt mycket att uträtta just för tillfället. Ikväll blir et lätt ridhuset, jag ska leka med min flickvän, Smokie. Tihiiii *smile*

Nu ska jag kika runt lite, pussa! / / Linda<,3

1 kommentar: