tisdag, mars 10

Sorry....

...for no uppdates since Sunday.
Verkligen sorry, men igår fanns det verkligen inte tid att blogga. Jag va jätte seg upp ur sängen på morronen, skolan gick i ett, btw matteprovet sket sej(tror jag), det va skit svårt. Sen åkte jag med mamma till Överby. Vi plocka upp Charlie på vägen hem, så han sov här. När jag kom hem gällde stallet, så jag kom in runt halv nio. Då kändes det inte så schysst att blogga gentemot Charlie. Så det blidde helt enkelt inget bloggande igår. Förlåt!

Idag så va jag också seg upp ur sängen, men behövde inte gå upp så tidigt though. Skulle till Dalbo och informera om Samhälls programmet för åttor. Chill värre. Så jag har stått och vart jädrigt trevlig och smilat hela dagenn och påstått att det är verklugen jättekul att gå samhäll. Haha, undra hur mycket ironi det just va i den meningen. Anyway, det va helt okej. Det är liksom inte så farligt att stå framför folk tycker jag inte. What ever, nu är jag hemma.

Jag ska snart dra ut till stallet. Men har inte så jätte bråttom. Ska till ridhuset efter halv åtta. Det är ledigt först då. Ska rida lite. För övrigt har det vart en bra hitintills. Skönt att slippa den vanliga skolan ibland. Skoj att besöka Dalbo, länge sen man va där. En del gamla lärare sprang man juh självklart på.

Puuuuussssshej så länge! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar