torsdag, mars 5

I'm home....

....having "dinner".
Jag är nu hemma. Här är svin kallt, ingen som eldat, ingen ved finns inne heller. Ser ut som jag får tända och sånt här. Anyway, sitter och äter lite, the, smoothie och smörgås. Väl behövligt efter en lång miserable dag i skolan. Fy hemska ställe! Ska ut i stallet och mocka och sånt snart. Men ska smälta maten lite först. Jag stör mej något enormt på våran katt för tillfället, den river verkligen huset. Hemska odjr säger jag. Även om den är söt ibland så kan det vara minst så jävlig som den är söt. What so ever, den är skrämmande ibland, katten alltså.

Jag känner mej väldigt lost för övrigt. Känns som alla vill ha en bit av mej, men jag får inget tillbaka. Känns så jobbigt. *sadface* Vet inte hur jag ska förklara. Anyway, han är söööööööööööööter, jag menar han!

Puuuuuusssss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar