fredag, mars 27

It's not like....

..like I asekd you to marry me or something.
Jag stör mej lite smått på denna söta människan, jag hatar när folk behandlar mej som om jag inte fanns. Liksom hallå, jag tycker du är söt, jag har aldrig sagt att jag vill spendera resten av mitt liv med dej, liksom - väx upp! Jag blir knäpp!

Nu fick jag srkiva av mej lite, *blink* Jag sitetr i skolan nu. Väntar på Erika, vi ska luncha. Jag va och sola i morse, sååååå sköööööönt! Sedan tog jag en buss till Vargön och duschade och la make-up hos Mormor. hon blev lika glad som alltid när jag kommer och eventuellt ska vi ut och resa i höst. Loret de Mar lät fin fint. Får se vad det blir av det. Hade vart skoj att åka iväg med henne igen. Sist vi var iväg tillsammans vart jag juh bara typ elva år eller nått. Det va då jag spydde på Las Palmas gator. Hahah! Nu är det juh liksom skillnad, jag vill parta med alla andra turister! *smile*

Det är fortfarande snö överallt, jag fattar inte! Våren va juh på väg! Hallå!!!!!! Sol, grönt och varmt inte grått, vitt och kallt! Lägg ner nu för fan!Ge mej sommar, ge mej sol, ge mej värme! GE MEJ DET NU!!!

puuuusss/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar