torsdag, mars 26

To make time run away....

...away fast!
Lovar du att vara ärlig? Joo men visst vaah!
Du heter: Linda
Smeknamn: Jag har inga smeknamn eller jooh; Rasta-Linda men det är bara på Nuntorp skolan.
åt som när du är ledsen sörjer till?: Hmm, det beror nog lite på faktiskt. lite på situation och sånt.
Beroende av: Hmm, kaffe? Mina häst och datorn, kanske lite. Min mobil också!
Vad tror folk om dig?: Jag tror första intrycket är en snoffsig bortskämd snorunge. Tack vare mitt utseende och min egna stil kan jag nog upplevas som proper.
Stämmer det?: Absolut inte, jag är allt annat än snoffsig, proper eller bortskämd. Jag är en jordnära människa som står med båda fötterna på jorden. Jag vet mycket väl medveten om att jag måste slita för att komma dit jag vill. Jag får absolut ingenting gratis i denna världen!
Vad får du oftast komplimanger för?: Hmm, min längd och mitt omedvetna leende tror jag. Förr fick jag för mitt hår, men det har fått nån annan mindre bra kvalitet nu mera, tyvärr.
Vad säger du för att imponera på någon?: Det faller sej naturligt, antingen så är man automatiskt imponerad av mej eller inte. Jag försöker inte imponera på någon genom att säga nått speciellt.
Hur imponerar man på dig?: Genom en ärlig personlighet och egenskaper. Erfarenheter är bra ibland också.
Brukar du skratta för dig själv?: Det händer rätt ofta. När jag sitetr och lyssnar på radio och dom säegr nått kul kan ajg lätt fnittra. (A)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det var från Leonora som skrev; "Jag trampade på bullen huvud precis för att han låg i vägen xD"
Var bor du?: I Dalsland, utanför Brålanda i skogen.
Trivs du där?: Det är helt okej, önskade det var bättre bussförbindelser med Brålanda city, men men....
Äger du några converse: Converse? Skämtar du, det är verkligen inte min grej!
Sprit, cider, vin eller öl: Hmm, Cider eller öl isåfall. Men helt en god grogg med Cruzan.
Brukar du bli för full: Never! Jag har vart full en gång!
Är du allergisk mot något: Jadu, tvättmedel och vissa människor.
Hur svarar du i mobilen: Det ebror på vem det är som rinegr, men i normala fall; "Aaah, det är Linda.." Eller "Linda"
Antal timmar sömn inatt: Typ 8
Brukar du komma i tid: Jag försöker att vara så punktlig ajg kan, att komma i tid för mej är viktigt. Jag måste vara i tid, annars blir jag hyper stressad. Vilket inte är kul får då knäppar folk ur på mej. Hålla tider är viktigt för mej, att komma försent är en ful jävla ovana som ajg stör ej på.
När mår du bra: Jag mår bra när jag får vara mej själv i stalelt, när jag bara kan gå där och sprätta runt. Där ingen bryr sej om hur jag beter mej och jag behöver framför allt inte tänka på det. Det är ingen som bryr sej där ute. Självklart mår jag också bra när jag känenr mej älskad och uppskattad.
När blev du fotad senast: Det va en bra fråga, kom med en ny? Jag vet faktiskt inte.
Hur känner du dig nu: Aningen lost typ, vilekt är ganska normalt just nu när allt är upp och ner.
Vanligaste färg på dina kläder: Jeans blå eftersom jag nästan alltid går i jeans, annars rätt neutrala färger grått, vitt svart.
Vad tycker du om fötter: Jag har seriös fotfobi, jag hara fötter inte bara mina egna utan allas fötter! Det är verkligen det värsta jag vet.
Vad saknar du: Att känna den där riktigt förälskade känslan..... Och Darlen!(L)
Hade du en bra kväll igår: Den dög la....
Favorit dryck på morgonen: Kaffe eller Bravo juice.
Rakar du benen: Joo, när det är ngt speciellt och jag hinenr och orkar med..
När brukar du oftast gå och lägga dig: Helst innan tio på vardagskvällar, helger något senare. Det beror på.
Är du blyg?: Det kan jag inte påstå, men visst är det pinsamt ibland.Det beror juh självklart på situation också.
Sysslar du med någon idrott: Ridning!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror jag gör det.
Har du spytt offentligt: Jag antar att Las Palmas gator på Gran Canaria räknas eller? Jag va typ tolv år och va jätte sjuk på semestern.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag msåte fatiskt citera Beyoncé; " If I were a boy, I would roll out of bed in the morning and pull on what I wanted and go..."
Är du nöjd med ditt liv: Faktiskt jaah, Det är ganska lungt även om jag skulle vilja slippa känna mej så lost hela tiden.
Är du bortskämd: Vem elelr vad får dej att tro det? Jag är allt annat än bortskämd. jag får slita föratt leva som jag gör! Det finns inget jag får gratis här i världen.
Vad gör du i morgon: Jag går till skolan och åker sen hem och sen vet jag inte än, har inte kiommit så långt i min planering.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Absolut ingen, dom verkar tro att dom kan gör hur dom vill bara för att dom är kändisar.
Vad längtar du till?: The summer. En sommar med mycket sol, bad, häst, kompisar, kärlek och jobb.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Det har jag, dom vänner som alltid finns där och stöttar mej- ni är guld värda.
Vad använder du för shampoo?: Udo Walz Care and Repair.
Hur gammal är du?: 17 blir 18 i höst!
Tycker du om någon just nu?: Tycker om och tycker om, jag tycker en är söt, men det betyder inte att jag liksom tycker om människan på det sättet. Om vi nu menar samma sak.
Gröna eller röda äppeln?: Det är liksom, yäyä what ever.
Gillar du golf?: Joo men självklart, jag kan fixa några hål i din gräsmatta hemma om du vill. Nääe, skulle inte tro det. Jag skrattar åt sånna knäppisar som är ute och spelar golf i Mars.
Vilken tid gick du upp idag?: 05.45
Har du sovit i din egna säng inatt?: Jaao, vart annars?
Har du strumpor på dig nu: Joo, det har jag.
Är det okej att gråta: Klart att det är!:O
När grät du senast: Det vet jag inte du.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Hmm, svår fråga.
Bär du glasögon eller linser: Neeeeej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte.
Har du piercing: I öronen jaah.
Vill du gifta dig: Joodå. nån gång.
Vill du ha barn: Nu säger jag absolut inte, men nån gång kanske.
Solar du ofta: Inte så jätte ofta.
Är du bra på att laga mat: Det går väll att äta.
Är du flygrädd: Nejdå, vilken petitess.
Hur vig är du: Absolut inte nånting.
Är du musikalisk?: Det kan jag inte påstå.
Vad dricker du helst när du är törstig: Dricka?
Vilken är din favoritglass: Det vette fann.....
Tror du på ett liv efter döden: Det tror jag inte.
Tycker du om sushi: Jag vet faktiskt inte, jag äter inte tillagad fiks så skulle jag äta ej tillagad?:O
Vad äter du helst när du ser på film: Brafråga..... Godis?
Har du tandläkarskräck: Nej, inte alls.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska. :)
Vilken ögonfärg har du: Typ, grön blå nånting...
Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många gånger.
Biter du på naglarna: Usch!:O
Röker du: Fy fan, äckligt!
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje gång jag rider.
Senaste låt du hörde: Lasse Lindh, Varje steg du tar, tror jag..

Det va tydligen allt. Det tog en stund, nu ska jag på lektion. Pussheja! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar