tisdag, mars 24

I'm very bored....

...and actually not tierd, yet!
Nu är jag i skolan då, sov morron som vanligt på tisdagar. Vilket är skit tråkigt! Jag hatar verkligen att bo där jag bor utan körkort! TRÅKIGT! Anyway, lektion vid tio, bättre än dryg sovmorron som inte går att utnyttja. Tyska, sedan lunch. Sist företagsekonomi, PROV! Rockigt värre liksom. Eller inte!

What ever, efter skolan blir det lätt stallet! Jag har inte vart där sen i fredags, pappa mockade för "ko-hästarna" i går. Jag hade så jädra ont i mina knän att jag knappt kunde gå hem från bussen. Aj aj! Det är inte kul alls. Men men , mår bättre idag.

Jag tror för övrigt jag är starkt bortgjord, hope not..... (L)


Nu ska jag fördriva tiden och kolla runt lite. Puussa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar