onsdag, mars 11

Waiting for the bus...

...home from school.
Nu sitter jag i skit skolan, skoldagen är dock slut för min del. Jag väntar bara på bussen. Har inget för mej, så kan juh blogga lite tänkte jag. Anyway, denna dagen är skit. Den börja skit, mitt huvud gör ont, jag grät bort allt smink, så jag har nästan gått osminkad i skolan. Tänka sej. What ever, jag orkar inte förklara just nu. Mitt humör är botten och minsta lilla just nu skulle kunna göra att jag bara blir galen. Jag så orkar inte.

Ska ta mej hem, äta och sen måste jag väll plugga. Jag ska också rida. Fattar inte hur jag ska orka med allt. Jag va inne från stallet vid elva igår, somna väll nån gång efter tolv. Helt värdelöst. Smokie va i alla fall duktig igår. Tur det, annars hade jag väll dött. Det är bara värdelöst allt just nu.

Anyway, vi hörs när jag är hemma! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar