söndag, mars 8

On my way home...

...sitting in the bus.
Nu är jag på väg hem från Martin, sitter på bussen från Uddevalla. Har haft jätte trevligt och jag har för övrigt klarat en låt på Guitrarr Hero för första gången. Värsta lycklig va jag. Hahaha, vi ska inte talöa om på vilken nivå det var. då blir jag generad. Vi kan säga som så att det va inte Easy i alla fall. Anyway, jag hade en bra lördag kväll. Bra mycket bättre att spendera kvällen med en god vän än att sitta hemma helt själv. Mysigt va det i alla fall, även om vi mest datanörda oss. LoL

I alla fall är jag på väg hem nu. Bussen går gamla uddevalla-vägen till Trollhättan, där jag ska byta till en annan buss som går till Vänersborg. Sedan blir det en buss upp till lilla Brålanda. Mamma ska hämta mej där, sen ska jag snabbt till stallet och fixa. Mockning och sånt. Sedan ska jag iväg till jobb ikväll. Jobbar mellan sex och tio. Helt okej faktiskt.

Nu ska jag fortsätta åka buss och kika runt lite, vi höres senare!

Puss! / / Linda<,3

1 kommentar: