söndag, mars 22

Swedish Vinner 2009.....

.... Saint Bernhard shorthaired female!!!!!!! JADE!

Som rubriken säger så blev Jade Svensk Vinnare 2009! Alltså årets bästa korthårstik. Väsrsta meriten juhe! Certifikat kvalitet, Certifikat, Bäst i motsatt kön (BIM), och C.A.C.I.B!!!!!!! Helt klart värt resan upp ocn ner till Malmö!



Nu är jag i alla fall på väg hem, sitter i bilen som styr norröver. GPS:en säger att vi ska va hemma strax efter nio, men vi ska pausa en bit upp, så kanske runt tio. Lite sent men men, Så är det. Dagen började rätt tidigt, jag är ganska trött faktiskt. Men ska försöka använda lite aktiv tid här snart. Ska läsa lite i den statans tyskaboken. Haha, rätt komisk, sist gång jag va nere, i december förra året plugga jag också tyska på vägen hem. Anyway, det måste göras så ska se till att få det gjort helt enkelt.



Snart åker jag över Hallandsberget också. *smile* Inte långt kvar. Men men, nu finns inte så mycket mer att berätta. Baloo gick rätt bra idag, han fick Certifikatkvalitet, Etta i kvalitet, stod tvåa i konkurransen och blev femte bästa hane.

För övrigt så är det 39 dagar tills jag och Lina ses igen!

Puuuuuuss! / / Linda<,3

1 kommentar: