lördag, mars 7

I am......

....right in the middle out of nowhere.
Jag sitter då i Ljungskile hemma hos Martin. Vi skulle spela guitarr hero egentligen, men vi hamnade med varsin dator istället. Vilka jädra nördar! Hahha, anyway, jag befinner verkligen mitt ute i ingenstans och ska spendera nattten boendes granne med en kyrka. Riktigt scary!

Va i alla fall hos Anna förut, det gick väll sådär. Jag tappade skärpan och bröt ihop, vilket slutade i att Nattis red min häst. Vill inte prata mer om det, bryter ihop igen då. Skyndade mej in från stallet när vi kom hem, backade runt bilen och släpet och sen fixa inför att sticka till Uddevalla. Eller jaah, först till Vänersborg med bussen sen åka tåg till Uddevalla. Martin hämta mej där, sen åkte vi tilll Donken på Torp. Nu sitter jag då i Ljungskile.

Nu ska vi nörda dator/ / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar