fredag, mars 27

What can I say...

...I'm home finally.
Nu är jag äntligen hemma, är hemskt frusen. Så jag ska masa mej ut i stallet och mocka och sånt. Men det får banne mej bli först efter middagen. Mamma har gjort lassange som vi ska äta så fort den är klar. Jag är faktiskt hungrig. Tro det eller ej.

UF-Mässan i Uddevalla va riktigt dryg faktiskt, den va rätt tråkig måste jag påstå, visst det är roliga grejjer och sånt, men det va tråkigt att gå där. Jag sov dessutom på bussen dit och påvägen tillbaka till skolan samt på bussen hem. Vadå trött? Jag kanske håller på att bli sjuk, för just nu fryser jag som en gris. *nöff,nöff*

Snön har börjat töa bort nu, vilket jag tycker är bra. Jag vill verkligen inte ha nån snö. Ikväll gäller antagligen sängen. Jag fryser och är rätt matt efter en kämpig vecka. Men om nån känner för att fördriva tiden med att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt tillsammans med mej så är jag på. Det finns inte så jätte mycket att berätta, ska ladda upp för jobb i morgon förmiddag.

Puuuuuusssssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar