söndag, mars 29

I don't know what to do......

....I'm totally broken down!
Jaaah, hemma nu då........ jag är helt förstörd! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är helt omöjligt. Jag blir galen, tårarna kan bara inte sluta rinna. Det är sjukt! Jag vill inte mera, jag orkar inte! Behöver jag säga mer än; JOBB!!!! Känns nästan läge att ge upp Rasta? Jag vet inte, jag orkar bara inte vara nån jävla slav!

Jag har juh showat häst idag också, jag är jätte nöjd med Silvers insats. Han skötte sej fin fint, men jag är inte nöjd med min placeringar. Dom va sugiga, sexa i Western Pleasure och fyra- sist- i Western Horsemanship. Där är jag besviken. Anyway, Silver va duktig.

Jag åkte direkt från Trollhättan till jobb, med sprängande huvudvärk. Mat på Rasta, i resturangen väntade. Tack Charlie för att du kom med lite knark till mej, jag behövde dom huvudvärkstabletterna. Tack!!! Du är bääääääästast av dom bääääästaste! :D Jjag behövde dom verkligen. Jag har slavat på jobb. Finns inte så mycket att berätta.

Jag har fixat prao plats idag, ska vara på Servicehusen i väst, med Chattis på ekonomiavdelningen. Nu ska jag göra nått annat, känner inte för att blogga. Vi hörs i morron, kära läsare!

Jag vill här ifrån! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Linda du kunde ha praoat hos mig ju, Vi skulle kunna äta glass hela dagarna och shoppa......Saknar dig!

    SvaraRadera