fredag, mars 6

I'm for fight....

...just bring it!
Jag är färdig påläst inför matteprovet. Har gjort alla uppgifter vi gjort innan en gång till, bara för att vara väl förberedd. Får se hur det går nu då. Hoppas på att jag får G, det är liksom svårt. Anyway, sitetr i skolan som ni alla förhoppningsvis vet. Jag har hemskt tråkigt och ska fördriva tiden med något. Hmmm, får se vad det blir, över en timme kvar tills jag börjar. Riktigt segt, preis som tangentbordet jag har. Har blivit van vid att knappt behöva röra knapparna. Här får jag ta i som jag vet inte vad. Får gå tillbaka i texten och rätta till hela tiden. Jag älskar verkligen min dator, med sitt mjuka tangentbord. Men men, ska juh inte sitta i skolan så länge, som tur är. Tänker dra så fort jag är klar med provet, första buss hem säger jag bara. Lätt liksom, men det är ännu typ två timmar kvar tills dess.

Jag har funderat på en sak; ett roll byte mellan kilalr och tjejjer. Inna va törre delen av alla tjejjer pryda och killarna lite mer vilda, nu är det helt tvärtom. Killarna är pryda som om dom vore något i sociteten och tjejejr är vilda som värsta gangsters. Innan va det tjejjer som tyckte det gick för fort fram och killar som bara "gick" på liksom. Nu är det killarna som gnäller över att allt går för fort och tjejjer som bara "kör". Killarna är dom som vill ha något seriöst och tjejjer som leker runt. Varför denna transformation? Liksom som Sofia sa; " Allt jag vill är att ha din tunga långt ner i min hals för en stund, sen inget mer." Lite konstigt egentligen, men men, bara en av mina udda tankar, och citat av Sofia. Tål att funderas på.

När jag kommer hem sen gäller stallet och sedan Annas ridhus. Sen jobb ikväll.

Puuuusssseeeeen! / /Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar