torsdag, mars 12

This day will....

....soon be over.
Nu är min dag snart över, i alla fall när jag krypet ner helt och hållet under täcket och lägger huvudet på kudden. Jag tror jag kommer somna direkt. Hur som helst har dagen vart lite blandade känslor. Nöjda, besvikna, ledsna, glada, förvirrade och vilsna. Det har hänt rätt mycket idag egentligen. Men inget som är direkt mrkvärdigt så. Anyway, jag ska snart sva. Känner det viktigt att jag är utvilad i morron. Ska plocka i ordning det sista för en helg med clinic.

Jag är riktigt matt just nu och mina ögonlock kämpar för att bara sluta sej, men jag tvingar dom att vara öppna.

Jag höll på att glömma, Min moster fyller år idag. Grattis Moster Anita! (L)
(En bild skulle utan tvekan passat bra in här, men jag har seriöst inga seriösa bilder på mej och moster. Det är bara helt knäppa bilder. Så vi klarar oss utan den.)

Good naaaatt! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar