onsdag, mars 25

Nothin' to do about it......

....but I think he's cute!
Nu sitter jag i sängen och chattar runt, skulle egentligen åkt till ridhuset, men Smokie hade trampat av sej en sko i hagen. Lyckat! Så det blidde inget med det tyvärr. Så nu hamna jag här istället. Tänkte rida Goofy, emn tappade insprationen totalt, så det känns inte värt då. Anyway , jag har ätit våffla nu. Gottigt värre! Det är liksom jätte gott.

Ska snart ut en sväng till i stallet och nattfodra samt släcka. Mysigt värre typ. Sen blir det nog att sova. Sitter just nu och drogar Beyoncé If I were a boy. Jag läskar seriöst den låten. Så jädra bra text helt enkelt. Liksom inget svårt att fatta. Drogar också en ny låt jag hörde på Lite FM i morse. Anastacia Everything burns. Ruggit bra den också.

Jag spenderade många timamr i stallet idag, mockning och sånt tar sin tid. Sopat av hela stallgången och ströat och fixat. Fick mocka för syrrans hästar också för hon mådde mindre bra. Så jag fick va snäll syster och göra det istället. Anyway, snabbt avjobbat.

Puuuusssss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar