onsdag, april 15

Devil wears prada....

...I'm more like this bitch wears what I feel comfortable in, weather it's Lacoste, Reebook, Adidas or Croocker.

Mina ben hade för en stund sen samma färg som en rosa gris. Hårda tag med peelingvanten tillsammans med mina taskiga pigment (vita ben) och blodsom rusar till stället jag nyss skrubbat sönder ger det resultatet. Jag frös ihjäl innan och min blodcirkulation va verkligen på botten, så nu har jag mördat min hud. Den måste verkligen hata mej, men what ever.....



Jag ligger i sängen nu, okej, jag halv sitter. En te kopp på bordet och Djävulen bär Prada går på tv:en. Med andra ord tänker jag inte lämna sängen för med än nödvändigheter Jag är stelfrusen. Därför är sängen bäst just för tillfället. Det enda som kunde vart bättre nu va att sluppit huvudvärken och ensamheten.....

Puuuusssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar