söndag, april 5

I can't say...

...bed is waiting.
Då jag har legat här hela dagen. Logiskt tänkt. Anywaym nu ska jag snart sova. Är rätt trött. Ska trycka i mej lite knark, alltså värktabletter, sedan stänga av TV:en och sova. Är ganska trött. Jag avskyr verkligen att vara sjuk! Det finns inget värre än att ligga i sängen hela jävla dagen utan att göra nått. Men det är vad man måste ibland, acceptera att jag inte är mer än mänsklig och också blir sjuk. That's life! What ever, detta blir dagens sista inlägg. I morron måste jag släpa mej upp i tid och ta hand om djuren. Mamma och Nattis åker till Göteborg med hunden i morron bitti. Ruggigt tidigt.

Puuuusssaaa och God Naaaaaattttt! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Ja men blogloving är faktiskt rätt bra. ;) Blev medlem där idag, har inte tänk på det innan. :)
    Ja men precise, så är det. :)

    SvaraRadera