tisdag, april 14

My computer is going.....

....turtle!
Jag har fått en jävla GPRS uppkoppling på min uppkoppling, vilket innebär att skiten går jätte sakta, vilket innebär i sin tur att jag blir galen! Kan den inte bara bredband uppkoppla sej så blir jag glad igen. *angelface* Sneeeellll heeest?

För övrigt så sitter jag och väntar på att Mamma och Nattis ska komma hem igen, efter sin blixt visit i Skara. Impulsiva jävlar dom två! What ever, dom hämta tydligen en sadel till Tjejjen. Hoppas la på att den passar nu då. Anyway, jag har gjort stallet och har ridit. Duktig jag känner mej. *sadisfied face* Ska väll med till ridhuset sen och grejja med Smokie i rundcorallen ikväll, för min älskade mor vägrade låta mej sova borta i natt. Dumma hon! "Du känner knappt människan!?!" So what? Det kvittar la, det är itne som om jag skulle bli mördad eller nått?!? Jag får väl vackert inse detta bara.

Annars har det inte hänt nått speciellt här hemma, det är rätt dött. Det luktar skit övverallt, då alla bönder kom på den idén att dom nog behövde tömma sina gödseltankar nu. Alla på samma gång?!? Kan dom inte turas om liksom, jaja jag vet! Dom måste göra det. Men det luktar skit!

Puuuussss! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Det verkar som du har en jobbig dag idag.....Internet som segar sig, ingen shopping, det luktar skit i norrland, du får inte sova borta. livet är tufft ibland Linda!.....*saknar dej!*

    SvaraRadera