onsdag, april 22

Ready for leavin home....

...I'm never home anymore.
Det måsta känna för er som läser bloggen att jag aldrig är hemma, eller bara kommer hem hela tiden. Nu ska jag faktiskt åka iväg istället. Men i alla fall, har praktik på Rasta idag med Marlene. Riktigt skoj faktiskt. Sprang dessutom i skytte trafik mellan butiken och resturangen, jag har fått lära mej resturangens kassa och att lägga upp dagens också. Det va jätte kul, så helt plötlisgt skulle jag enligt Suss vara timanställd där inne. Grejjen är den att jag är redan anställd där, men det är mycket sällan jag jobbar där, över ett och ett halvt årsen sist typ. Men i alla fall, har ridit och mockat, samt duschat och packat. Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem och köra iväg mej. Ska inte sova hemma i natt och tar bussen direkt från Mellerud i morron, så detta blir sista blogg inlägget för dagen. Såå nu hörs vi inte förän i morron. Imrgon är en speciell dag, det är bara en vecka kvar tills det att Lina kommer! Jag längtar!

Puuuuussssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar