onsdag, april 29

In school....

...again.
Nu sitter jag i skolan då, riktigt inspirerande *not*. Anyway, sista dagen för denna veckan, ledig i morron. Weiiie! Sen kommer Lina i morron kväll, men innan det ska det hända massa. Jag ska genomlida skoldagen, hell yeah. Jag ska klara det! Sedan ska jag städa mitt rum, duktiga mej.
Anyway, mitt liv är som ni vet rätt och och ner just nu. Men men, va på Nuntorp igår och kollade på syrran när hon hoppa.*smile* Sedan va det plugg som gällde efter telefonen med Leonora. Min lesbiska bejb*blink*

What so ever, livet är som det är. Jag är pissed, det är bara för dej att förstå. Istället för att hjälpa mej så stjälpte du mej. Jag blir galen på detta ska du veta. När jag för en gång skull va glad!

Du, den andra drabbade i detta. Jag förstår att du känner som du gör verkligen. Jag klandrar dej inte. Allt jag evt är att jag tycker så mycket om dej och du är absolut inte värdelös i mina ögon. Jag skulle kunna göra allt för att få hålla om dej igen!

Tal i svenska, "prov i engelska, prov i tyska idag!

Puuussa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar