tisdag, april 14

I'm already calmin down....

..all thanks to you<,3!
Jag börjar lugna ner mej, allt tack vare ett av dom gulligaste sms:en jag fått på länge. *redface* Jag hatar när folk snackar om saker som skett som är negativa. Fredagens mindre bra bravader är nu officiella på naturbruksgymnasiet. Tack för den liksom, hallå? Tänk efter, jag har sagt att saker som är negativa om mej håller man käften om. Framför allt sånt som kan påverka mitt rykte, jag är trots allt en officiell person, inte bara här på bloggen, utan även i verkliga livet här omkring hemma. Folk vet vem jag är! På ett eller annat sätt vet folk vem jag är! TACK!!! *ironi*

Tack också till dej som skickade sms:et som fick mej att smälta. *känsla* Det fick mej verkligen att lugna ner mej. Det mysigaste nån skrivit till mej på länge, blev nästan rörd. Jag ska verkligen försöka drömma om dej också, hun, <,3 Längtar till vi ses snart igen, det blev juh inget nu ikväll, då min mor lacka ur och vägrade låta mej sova borta. Dumma tant, men du är värsta mysig. <,3 Vet inte om jag borde nämna ditt namn, därför får det vänta.

För övrigt så skötte sej Smokie bra vid ridhuset, va ute i paddocken oc hon skötte det fin fint. Trots alla bilar och hästtransporter som åkte. Riktigt redig töis det dära, min stjärna! Hon verkade dock lite trött så vi höll inte på så länge. Det räckte emd knappt en timme. Longering och tömkörning, enjoyed! Redig flicka!

Nu ska jag snart sova, skolan i morron. Så inte pepp, men slutar innan lunch så det är chill. Gooooodddd Naaaattt! Och speciellt Dröm sött, till dej(L)

Puuuuusssseeeellllliiiippppuuuuuuussss! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar