onsdag, april 29

School's out....

...for this week.
Såååå härligt, lång helg på fyra dagar! Kan det bli bättre? Okej, det kunde det. Jag ska inte ljuga, det kunde vart mycket bättre. Men men.... Jag kan inte göra så mycket mer än att försöka få dej att förstå hur mycket jag tycker om dej! För det gör jag, tycker om dej. Jag tycker verkligen om dej! (L)

I alla fall så är jag hemma nu, sitter på mitt rum med den lilla rosa som återigen är i bruk. Vi får väl se hur länge den behagar att fungera. What so ever, jag genomled skolan, med tal, prov i både engelska och tyska. Jag känner mej riktigt duktig faktiskt. Anyway, Har vart hemma en bra stund efter skolan, har mockat och försvunnit iväg igen, va ute och gick en sväng med Ida. Men nu är jag hemma och ska inte lämna gårdsplanen förän i morron, klart och betalr't! Jag ska polera golv nu, okej. Jag ska städa upp på rummet först. Det är kläder och grejer överallt, verkligen! Blääääh liksom! Det ska bli upp städat, det behövs verkligen. Sedan tänkte jag faktiskt inte göra nått alls när jag väl är klar med det. Bara ta det ruggit lugnt och krypa ner under täcket.

Sitter och kollar ut genom mitt fönster och sommarens fina färger har bara verkligen kommit på noll och ingen tid alls. Det är grönt ute, skogen som jag i vintras skrev att den va kal och vit, den är full med grönska och liv. Dock så blåser det ute idag, vilket gör att dte r rätt tråkigt att vara ute. Tänkte också passa på att säga "förlåt" för den lack of blogging som vart den senaste veckan. Det har inte funnits tid än mindre lust och ork. All min energi har gått till annat.

Nu ska jag verkligen ta mej i kragen och städa upp lite. Lina kommer juh i morron! Weiiiie!

Puuuussssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar