fredag, april 3

I got holiday now.......

...and I feel this need of tell what I've done.
Jag vill först ursäkta mitt "lack of blogging" idag. Det har liksom inte funnits möjlighet eller tid. Men nu ska jag ta mej lite tid. Jag har påsklov nu, och jag lagar mat. Tro det eller ej! Ungsbakad falukorv och makaroner. Jummie värre.... *smile*

Jag va jätte seg upp ur sängen i morse, annars hade jag lätt hunnit blogga då jag inte duschade hemma. Jag packade ihop grejejr och åt en halv taksig frukost. Okej, jag ska erkänna att jag äter halv taskig frukost varje dag. Skärpning på mej! Anyway, jag släpa mej ner till bussen osminkad och världens mest "no caring" klädstil. Halv rena jogging byxor och min Lyle&Scott piké. Bytte buss på torget i Vänersborg till en som gick direkt till Vargön.

Hälsade på mormor och Nora, hunden, där. Duschade och sånt. La make-up under samtal med KB och plattade håret också under samtal med KB. Tihiiii *angelface* Sedan fick jag vänta på bussen, då kom Tina, vars kille typ bor granne med min Mormor. *smile*

Åkte till skolan och hade matte. Redovisning med resultatet Väl Godkänd. *prooooud* Sedan stack jag hem så fort jag kunde typ. Åkte till Brålanda där jag mötte upp Mamma. Vi hämtade mat till hundarna och åkte sen upp till Bolstad och hämtade halm. Träffade KB där uppe och sedan åkte vi hem, jag bytte kläder och gick till stallet. Har mockat under tiden hovslagaren är här, nu blev jag tvingad att göra mat. Ska ut och störa senare. Ny halm lär fyllas på. *smile* Men det får vänta tills skoningen är klar.

Jag ska jobba ikväll, det va personalbrist på jobb och jag behöver pengar. Dock ska jag jobba med en av mina favorit arbetskamrater, Therse (L)

Puuuuuussssa! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Nora min favvo i alla kategorier, hur är det me den gamla damen som älskar köttbullar....

    SvaraRadera