söndag, april 5

I'm awake again....

...after sleepin' all day.
Nu är jag vaken igen. Har sovit i flera timmar. Vilket var väl nödvändigt. Somn gjorde mej gott. Känner ingen yrsel nu. Jag har även sett klart filmen jag somna ifrån igår. Lyckat av mej. Men men, såg klart den i alla fall. Anyway, jag ligger ännu i sängen. Det är liksom bäst.

Jag har absolut inget att göra, eller där har jag fel! Jag har egentligen massa att göra men, att göra det är en helt annat sak. Jag skulle så gärna vilja gå ut och rida på Goofy, men jag är rädd att jag blir yr, så det är nog bäst att jag stannar där jag är. Det skulle inte vara så bra att svimma på hästryggen. Ska in till jobb och lämna in filmen sen.

Puuussssa! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Vad kul med en hästblogg till. :) Hittade bland annat din genom bloglovin. :)

    SvaraRadera