torsdag, april 2

Livin' on cough medicin....

...isn't amazing.
Jag va uppe tidigt som fan i morse, tror klockan va fyra eller nått, då hosta jag så mycket att jag va tvungen att gå ner och trycka i mej host medicin. Det va alldeles varmt och min förmåga att andas va inte funktionabel. Hade jätte svårt att få luft för min näsa va alldeles tät och min hals hur tjock som helst. Jävla pollen! Jag orkar inte med den, kan inte sommaren komma utan pollen? Tydligen inte! *disapointed*

Nu sitter jag i alla fall i skolan, börjar inte förän vid tio. Skoj skoj värre, eller nått. Kombi-dag vilket innbär nån redovisning från Ekonomi treorna om deras UF-företag. Sedan blir det fortsättning på projketet mellan Naturkunskap och Idrott&Hälsa. Tråkigt värre det sista alltså! Uscha!

Ikväll gäller ridhuset med Smokie, måste få ridit henne i alla fall en gång innanLördag. Rick Lemay clinic då. Sedan är det juh självklart stallet och sånt, det vanliga liksom. För övrigt funderar jag på att jobba borta i sommar, ska kolla upp hur det blir med detta? Rasta känns inte särskilt inspirerande under dom förhållanden som är nu. Jag är stakt tankspridd för tillfället.

Puuuuussssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar