måndag, april 6

I'm back inside...

...after stable work and some riding.
Jag vet, ni tycker jag är spritt språngande galen som ena dagen ligger helt död i sängen och är sjuk, nästa är jag ute och rider. Men grejjen är den att det är som terapi för mej. Jag mår bättre när jag får rida. Det är så skönt att bara vara! En sväng på Goofy blev det, väl behövligt. Har också mockat och gett hästarna lunch ute. Samtkört två tvätt maskiner, lekt elektriker då fläkten i sadelkammaren inte kan gå samtidigt som industri tvättmaskinen. Jag tog liksom förgivet att den va avstängd när det redan va en tvättmaskin körd och det låg kvar i maskinen. Anyway, fick byta lite proppar och grejjer, lätt fixat. Det är som det ska va nu. *smile*

Ida är på väg hit, hennes brors son går henne på nerverna så hon ska rymma till mej. *smile* Jag ska lätt ta mej an min garderob om en stund, jag menar. Om den är tom så kan jag juh med gott samvete fylla på med nyinköpta kläder. Tihiii*angelface*

Puuuuuusssssaaa! / / Linda<,3

1 kommentar: