lördag, april 11

I'm exhausted....

...after a long day.
Nu är jag hemma igen. Åkte igår med Jacob, Tovan, Mette och Charlie. Först till Rösebo, pengahämtning. Sedan till Onsjö för att lämna fritidskort och sedan till Sollebrunn. Jacob skulle byta kläder och senda drog det av till Allingsås. Sedan ut i skogen till Pierre. Där vi sov och gick upp tidigt i morse för att åka till Jönköping, Elmia. Men innan vi åkte dit s va det biltvätt i Allingsås, före halv nio på moorronen! Galna karlar. Anyway, sedan va det Elmia och bilmässa som gällde för hela slanten. Behöver jag säga mer än att jag har haft skit kul? Det va helt jävla amazing! Nästa år bestämde vi att vi, jag samt Mettte och Tovan, ska vara sånna där modellwanna bee's. vi ska gå i högklackat, minilinne och minikjol, smexigt värre! *blink*
Lägger upp diverse bilder från dagen;
Väldigt vacker fälg tycker jag.
Bara för att jag och Mette såg den ute på baksidan, var tvungen att ta en bild på den. Bara för att.....

Fin fin röd bil... ;)


Volvo, grön med en jävla ljudanläggning i bak....

Fin fin bild, tror den va från Damnark.... Schnyyyyyyygggggeer!

Schnygg, stor bil......

Fiiiiiiin röööööööd, biiiiiiil.....
Här kommer två videoklipp från när dom bänka en Subaru Impreza, märktigt faktiskt. *smile*

(Jag ber er alla att låta mina bilder och mina video klipp vara, ni får mer än gärna kolla hur mycket ni vill, men dom är tagna/filmade av mej, vilket innebär att dom är mina. Tack så mycket!)

Jag har som ni kanske förstår haft en mycket rolig dag på Elmia med underbara vänner. Det är helt awsome! What so ever, jag är verkligen jätte trött och tror jag ska gå och lägga mej snart, är redigt trött. En varm dusch skulle sitta mycket fint. Sedan sängen, men får se. Ska jobba i morroon, så jag borde vila upp mej. Efter en natt med lite halv dålig sömn så behövs det nog. Jag kunde inte ligga på höger sida, för då somna min arm. Vänster sida gjorde jätte ont i mitt revben. Skulle jag ligga på rygg fick jag inte plats under sovsäcken. Jobbigt värre!

På tal om mina biler innan jag glömmer det så är min kamera skit kass, batteriet lika så, jag laddade den hela dagen igår ändå så kom vi knappt igenom en och en halv hall innan den dog! Jävla skit kamera! Dumma den! System kamera nästa år alltså! Gaaaaah!

Puuuuuussss såååå läääänge! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar