tisdag, april 28

I'm out of....

...controll.
Jag är helt väck, mitt liv är helt bortom all kontroll. Jag mår typ skit, är helt nerdeppad och vet för allt i världen inte vad jag ska göra eller ta vägen för att det ska bli bra och jag ska sluta känna såhär.

Det är helt sjukt hur nått kan påverka mej så mycket, jag som inte brukar låta nått komma åt mej, men detta knäcker mej. Att antagligen förlorat något som kändes så bra och kunde blitt bra. Att inse vem mina riktigt vänner är, dom som inte förstör för mej.

Dagarna går bara käpprätt åt h-vete hela tiden. Går dagen va skit i skolan, vi behöver inte ta upp gårdagens skola. Blääh! Jag blev inringd till jobb igår när jag satt på bussen. Tur jag satt på rätt buss om man säger så. Jobbade till tio i resturangen och det åskade när jag åkte hem, tro det eller ej. Det va blixtar över hela himlen.

Idag började skit med att jag försov mej, och blev skit stressad. Kunde inte sitta still för fem öre på bussen. Nu fryser jag, bara för att bläääh! Det är botten. Jag måste plugga, tal i morron i svenska, skit boken måste vara utläst och jag måste städa innan Lina kommer. Mitt rum är en enda röra!

Jag vill bara ha ett svar, detta knäcker mej! Snälla, svara! // Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar