fredag, april 3

Thoughts.....

...runnin' through my head.
Jag är lite vilsen, jag vet inte vart jag ska jobba i sommar. Jag känner mej stark nästan kränkt, jag kan inte komma på nått bättre ord. Jag vill inte slava, men samtadigt vill jag inte förlora min säkra inkomst under skolåret samtidigt. Jag vet att jag varje månad får in bra mycket mer än studiebidraget som alla andra lever på. Jag är egentligen beroende av min egen inkomst, det finns så mycket jag kan göra tack vare att jag har den. Det skulle finnas så mycket jag inte kan göra utan den. Detta är riktigt jobbigt för mej just nu.

Sedan vill jag klarr göra för alla att jag är singel och inte är bunden till någon. Nu är det liksom "bestämt" jag och Charlie är bara vänner. Inget annat. Det är bäst att vi bara är vänner. Det har vart för mycket bråk och missförstånd. Att vi tänker och tycker helt olika om saker gör inte saken bättre. Det gör det snarare sämre, eftersom vi båda har viljor av stål och vägrar ge oss. Det är bäst så här tror jag, men vi är vänner. Charlie är definitivt en av mina bästa vänner. Han stöttade mej något oerhört genom hösten. Det joobbiga i skolan, Darlen's bortgång och andra motgångar och besvärligheter. Du ska veta att du betyder oerhört mycket för mej. Jag hppas verkligen att vi fortfarande kan vara vännner och ha lika trevligt som innan vi fattade tycker för varann.

Jag vet dessutom inte vad jag ska göra med mitt lov, hoppas nog på att jobba, jag behöver verkligen pengar. Det rä så mycket utgifter just nu, sedan är det så mycket jag vill göra. Sen vill jag rida också, jag måste verkligen komma igång igen. Det har varit riktigt slappt nu, med dåligt väder, avtrampade skor och min hälsa. Jag måste bry mej om mej själv lite mer så jag slipper vara så hemskt trött hela tiden. Jag orkar inte med det.

Nu har jag inte tid att gnälla mera, jag ska äta middag, den jag lagade. (Nämnt i tidigare inlägg) Sedan ska jag skynda mej i staller och sedan fixa mej för jobb.

Enjoy your evening! / / Linda<,3

2 kommentarer:

  1. Hansson gör det du känner för! Det brukar bli bäst......*miss you*

    SvaraRadera
  2. Linda, jag tycker faktiskt att du kan fixa jobb åt mej på rasta! De skulle va värsta bra så skulle du slippa den där latbögen ;)Erkänn du skulel tycka de är roligare åh jobba med mej?! (A) hehe

    När skulle vi SHOPPA???

    Kram på underbaraste kompisen Linda <33

    SvaraRadera