tisdag, april 7

Hello wonderful world.....

....it's a new day!
Jag va faktiskt vaken redan vid fem i morse. Eller jaah, okej - jag vaknade första gången då. Men vände mej om och somna om efter en stund. Jag förstår inte hur svårt jag kan ha för att slappna av, jag menar det är lov och hela alltet. Alla andra sover borta halva dagarna, men inte jag. Jag är upp med tuppen som vanligt. Helt sjukt! Anyway, jag hade ställt klockan på halv åtta, så jag kom ut till stallet i rimlig tid. Men jag va lite sge upp och snooza i tre minuter. Jag hinenr precis trycka av alarmet och vika ihop telefonen och lägag den på sängbordet. Så ringer Jacob; "väckte jag dej?", hahaha. Jacob väckte mej inte. Jag vakna juh för tre minuter sen då.

Anyway, jag pratade med Jacob en stund och tittade på 8 nyheterna på tv. Sedan släpa jag mej upp och gick till stallet. Fodrade kraftfoder inne under tiden jag la ut hö i hagarna. Fint väder så kan hästarna banne mej äta ute. Dom sköter juh sej och går max två i varje hage så, der håller sej lugnt och harmoniskt. Sedan gällde min frukost. Mamma och Nattiis joina mej idag though, ingen ensam frukost idag inte. Men ännu en ensam dag though, Mamma och Nattis skulle iväg idag igen. *snyft* Men men, jag kan ta en ridtur och lulla runt här hemma i min egen takt. Rätt skönt.

What so ever, det blir Elmia på lördag. *smile* Bilmässa med Jacob. Tiihiiiii *angelface* Nu finns inte så mycket att berättta direkt.

Puuuuuussssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar