fredag, april 3

Noone've ever said.....

....life is easy.
Nu är jag hemma från jobb, äntligen. Mina ben gör ont nu, och jag är trött och snorig. Antagligen feber, as well. Anyway, det gick bra på jobb. Flöt på fin fint, men det gör det juh alltid när jag jobbar med Therese. *smile* Vi jobbar bra tillsammans, och kan föra en konverastion framför allt. Det går att prata med henne! Finns juh dom som det inte går att göra med. Det va ganska mycket spring på jobb men ändå hann vi med nästan allt.

KB och hans galna kompisar va förbi på jobb också. Dom skulle på bilträff i Trollhättan, vilken jag också skulle åkt på om jag inte vart tvungen att jobba. Men men, what ever..... Jag överlever ändå. Jobb är juh pengar. För övrigt glömde KB sin kram jag lovat honom. (F)

Imorron är det clinic för Rick LeMay, jag är rätt pepp. Men ändå lite nervös, jag har inte suttit på Smokies rygg på två veckor. Inte sen Manuela clinicen. Det va juh ett tag sen, det har vart för mycket annat hela tiden. Men men, det ska nog gå bra. Jag ska kika runt lite snabbt, sen gå och lägga mej, är rätt matt i lacken måste jag säga.

Gooood Naaaaaatt! / / Linda<,3

1 kommentar:

  1. Morgondagen kommer gå bra,Smokie är en snäll häst och du är grym, så då kan det bara gå på ett sätt eller hur!?

    SvaraRadera