torsdag, april 30

I'm lost....

...and your fighting istn't makin' it better!
Nu är det inte långt kvar tills Lina kommer, bara några timmar! Jag längtar massa! Dagen har gått i 200 typ. Vaknade typ vid åtta, då gällde stallet, släppa ut hästar. En snabb dusch, ännu snabbare dusch och sedan bege sej till Kungälv med mamma. Har hämtat en sadel som vart på sån där omvärmning. Sedan upp till Trollhättan, Överby. Mamma handla mat, jag gjorde Sida och Etage, en snabbis. Några inköp på Gina, annars inget speciellt. För övrigt hitta jag en dö snygg väska på Pondus, vill ha!

Hemma nu efter en ritur på Goofy, stallet är gjort och Smokie har fått en ny sko. *smile* Nu kör vi med henne igen. Men inte idag, jag ska snart göra mej klar och åka med Ida till Brålanda. Vi ska kolla på brasan inne i city.

Jag är lost och vill inget hellre än att få va med dej! Jag skulle kunna göra vad som helst, vad som helst verkligen!

Puuusssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar