onsdag, april 8

Oh noooooo....

...there's no sun today!
Det äär grått ute, det har regnat under natten! Vad har hänt? Det va juh strålande skolsken igår! Hallå!?!? Ge mej sol! Jag vill ha solig sol. Ni vet den där gula skinande runda saken på himmlen! Ge mej mera av den så blir jag lycklig! *huge smile*

Nu sitter jag i alla fall vid frukost bordet. Jag har typ ätit klart, men ändå. kaffet är kvar. Alla som känner mej vet att jag med lätthet kan dricka massa kaffe, vadå sönder drucken mage? Ingen kommentar! Har vart i stallet och släppt ut hästar. Dom är redan ute, det regnar inte eller nått så dom fick frukost ute idag igen. Mindre och mocka för mej, det uppskatta verkligen med tanke på att jag får rätt ont i revbenet när jag mockar. But a girl gotta do, what a girl gotta do!

Jag måste berättta innan jag glömmer bort det, jag fick en kommentar på det tidigare inlägget. Det va väll kanske ingen kommentar om mitt inlägg, men ändå. En tjej som hade hittat min blogg, hur vet jag inte, hon tyckte i alla fall min header bild på mej och Smokie. Jag kan juh berätta lite om den faktiskt. Den tog på Bökeberg Challenge Maj -08. Jag va ner till Svedala i Skåne och visade i halter. Det slutade i två andra platser i Open Halter Mares 2-yr old. En reserve Champion och två första platser i Youth Halter Mares 2&Under. Jag va riktigt stolt då detta va våran första Champion titel. Synd bara att det va lack of startande, så det va rätt snålt med poängsamlingen till AQHA. Anyway, jag va jätte stolt över min flicka. Vi kvalificerade oss samma år till AQHA World Championship Show I Oklahoma i USA. Open Halter Mares 2-yr old.

Idag vet jag inte riktgit vad jag vill göra, det är juh som sagt grått och tråkigt ute. Får se det. Nu ska jag kolla runt lite. Höres om en stund igen!

Puuuuussssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar